Lang weekendje vrij - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Lang weekendje vrij - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Lang weekendje vrij

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

08 Maart 2011 | Spanje, Bilbao

Dit was een speciaal weekend. Donderdag avond was ik uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje van een engelse docent op mijn stage. Hij nodigde me uit omdat hij Nederlanders kon die ook zouden komen. Ik ben blij dat ik gegaan ben ook al is het niks voor mij. Maar het onbekende was eigenlijk wel erg leuk want heb een super gezellige avond gehad. Het was jammer dat de laatste metro om 11 uur al reed want daardoor moest ik op tijd weg. Er was wel een klik met de Nederlandse vrouw ( 34) ze had het al over een dagje op pad met zijn 2en. En als ik wil mag ik ook langs komen bij haar thuis enzo. Vrijdag was het carnaval op stage. Geloof me het was wel even wennen hoor. Ik liep in een baskische rok met vanalles erbij. Samen met de klas waren wij als kaskatorak gekleed. De benaming van de kledij. We vertrokken met de bus naar een plein waar we allemaal verzamelden. Vanaf dat plein gingen we onderpolitie begeleiding met wat acrobaten over de straten naar een ander plein. Aangekomen op het andere plein was er een overkapte plaats gemaakt met podium. Hier dronken we eerst warme chocolademelk met wat koekjes en daarna gingen de heupen los en dus lekker dansen. Het was leuk om lekker gek te doen met de kinderen. Daarna een foto en weer de bus in terug naar school. Toen de middag pauze en smiddags niet zoveel gedaan maar ik was ook echt gesloopt. Zaterdag heerlijk lang uitgeslapen zoals ik hier vaak doe. En om 5 uur had ik met 2 meiden afgesproken omdat we s'avonds uit zouden gaan. Wegens het carnaval hadden hun politie pakjes aan..Stond ik daar zonder verkleed kleren.. Shoppen werd het toch maar niet we zijn namelijk gelijk naar mijn appartement gegaan. S'avonds gingen we naar Fever. Een grote discotheek! Bijna iedereeen was verkleed je zag de raarste dingen. Zondag kwam er een onbekende duitser hier te slapen omdat hij de volgende dag door zou trekken naar Frankrijk. Samen met claudia en de duitser zijn we s'avonds naar de kust gegaan. De plek waar we waren had ik nog niet gezien. Het was erg mooi en ik heb zelfs een soort molen gespot!!
Maandag heb ik lekker lui gedaan.. Opzich wel jammer want het was 29 graden in de zon. Vandaag ( dinsdag) ben ik naar de stad gegaan en heb lekker geshopt. Dingen gekocht die ik anders niet zou kopen maar ben er erg trots op! Kortom een mooie afsluiting van een lang weekend vrij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: