stage en het weekend - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu stage en het weekend - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

stage en het weekend

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

03 April 2011 | Spanje, Bilbao

Dit was alweer week 7 in spanje. Het loopt bijna tegen het einde aan en ik merk nu al dat ik deze plaats erg ga missen. Mijn stage hier is super! Donderdag en vrijdag ben ik lekker in de zon gaan zitten. Heel slim want ik had geen zonnebrand. Ik dacht ow het valt wel mee ben lekker bruin geworden maar vrijdag avond bleek het iets anders te liggen. Toen ik vrijdag rond 6/7 uur nog lekker in de zon zat op het plein( toen nog steeds 35 graden) werd ik gesmst of ik zin had mee uit te gaan met Paula en haar vrienden. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen dus ik ben gegaan. Ik moest om 10 uur in casco viejo zijn. Metro gemist dus het werd iets later. Ik had netjes een trui aan maar omdat het toen nog 25 graden was ging die snel uit. we gingen naar een bar toe en ze hadden me al verteld dat me gezicht rood was. We hebben wat drinken gehaald en zijn daarna op straat gaan zitten wat hier heel normaal is. Na een tijdje moest ik naar de wc en toen ik in de spiegel keek snapte ik wat ze bedoelde,, mijn hele gezicht was rood. Ik leek wel een tomaatje. omdat om half 2 of 2 uur de metro laatste metro zou gaan moest ik goed op de tijd letten.Tegen het einde besprak ik met paula hoe of wat en we besloten dat ik 's ochtends de eerste metro zou pakken omdat het veel te gezellig was. Het was daardoor al half 8 toen ik pas thuis kwam. Ik ben gelijk lekker gaan slapen en die middag was ik natuurlijk erg moe. Ik ben toen netjes aan mijn opdrachten gaan werken, en wat denk je? heb nu bijna alles af! 's avonds lekker films gekeken en daarna naar bed. Vandaag zou ik eigenlijk mee met paula en haar vrienden een berg bewandelen. Maar het is jammer genoeg regenachtig waardoor het niet doorging. Van de andere kant ook wel weer lekker want nu kon ik uitslapen en je raad het nooit....Weer ben ik netjes aan mijn opdrachten gegaan. Morgen kan ik een heleboel uitprinten en hopelijk al laten aftekenen. Maar omdat sommige dingen over langere periodes gaan hoef ik dat alleen nog maar bij te houden nu. Kortom dit was een goed weekend en een heerlijke week!

  • 06 April 2011 - 21:13

    Ricardo:

    Nog 10 Dagjes ! zet hem op ! ben trots op je xje

  • 08 April 2011 - 12:10

    Hennie:

    Hallo Simone,
    Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hetbt op de stage en dat je gezellig met vrienden op stap kunt gaan. En ja de tijd gaat heel snel voor je het weet moet je weer in de groep zitten. Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Dat gaat natuurlijk een presentatie voor de groep worden:) Heel veel plezier nog

    Vriendelijke groet

    Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: