Week 8 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

08 April 2011 | Spanje, Bilbao

MIjn 1 na laatste week alweer. En ook die is zo goed als voorbij. Afgelopen week op stage 2 keer de klas moeten vermaken omdat Paula evenetjes weg was. Even bellen bijvoorbeeld. Zoals gebruikelijk vulde ik de tijd door lekker op liedjes te gaan dansen. Verbazend genoeg werkt het iedere keer weer want iedereen doet gezellig met me mee. Ook ben ik deze week haast elke dag lekker in de zon geweest. Gistere ben ik met Gurutze ( de directrice) OLatz ( docente ) Marjolein ( stagiair)en Paula ( docente) Wezen luchen. We deden dit als een soort afscheid omdat Marjolein vandaag voor het laatste was. Ze was er pas net 2 weken doordat ze daarvoor 2 minder leuke stages heeft gehad.Wat we gehoord hebben is dat het weer van deze week ( eind 20 en 30 graden) hier zelfs in de zomer te warm zou zijn. Ik denk dus dat ik wel geluk heb nu. Ze zijn hier vooral regenachtig weer gewend schijnt het. Vandaaag had ik de middag vrij gekregen om met de meiden mee naar het strand te gaan. Lekker in bikini zonnen en natuurlijk ook eventjes de zee in geweest. Het was letterlijk en figuurlijk verkoeling want het water was nog erg koud. Mijn voorkant was al een beetje bruin geworden door op het plein steeds in de zon te gaan zitten. Jammer genoeg komen daar wel strepen door shirt en broek te voorschijn. Vandaag ben ik dus meer voor de achterkant gegaan en met resultaat. Ik ben erg verkleurd alleen wel rood...Je kan ook goed zien welke kant van mijn gezicht het meest in de zon is geweest ;). Nu maar hopen dat het omdraait in bruin! Morgen zou ik eigenlijk gaan lunchen met Esther maar dat gaat niet door omdat we 's avonds zomaar gaan wokken. We hadden het wel als idee om te gaan doen en toevallig kreeg ik dus net een smsje.
Ik heb gehoord dat het morgen weer slechter weer wordt dus dan ga ik denk ik shoppen. Mocht het mooi weer worden zoals vandaag, ga ik toch echt op zoek naar een strand!

  • 14 April 2011 - 12:27

    Mama:

    Wordt het dan toch wat met je kleurtje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: