Zoals gewoonlijk weer een laat verhaal... - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Zoals gewoonlijk weer een laat verhaal... - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Zoals gewoonlijk weer een laat verhaal...

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

29 Maart 2011 | Spanje, Bilbao

Ik eindigde mijn vorige verhaal met het feit dat ik was uitgenodigd voor een ierse feestdag. Ik heb het plaatsje kunnen vinden en heb een top avond gehad. Het bleek ?Sint patricksday? te zijn. Er waren vele ieren en ook ik moest er aan mee doen dus kreeg een klavertje 4 op mijn wang gesminkt. Jammer genoeg gaat de laatste metro om 11 uur dus het is steeds weer haasten omdat het eigenlijk te gezellig is. Die dag erna nog even stage gelopen en toen was het alweer zaterdag. Tijd op muriël op te halen van het vliegveld. Natuurlijk zijn wij die dag lekker uitgeweest. Zondag lekker bank gehangen en maandag middag shoppen. Maandag aan het einde van de middag ging muriël mee naar stage. Omdat ze dan eigenlijk altijd film kijken heb ik geregeld dat we lekker op Nederlandse muziek gingen dansen. Natuurlijk hoorde hier Tsjoe Tsjoe waa bij. Maar dit keer hebben we ook de hockey pockey gedaan en die viel erg in smaak. Na 2 geweldige liejdes en dansjes viel het vliegerlied erg af vond ik zelf. Dinsdag ging muriël alweer naar huis. Terug van het vliegveld kon ik bij de bushalte gelijk naar de volgende afspraak. Ik zou met Esther een maandkaart halen voor de metro. We zijn wel heen geweest maar waren net te laat waardoor we maar naar diverse barretjes zijn gegaan. Erg gezellige avond gehad met een wat mindere afloop. Zoals gewoonlijk de laatste metro naar huis maar dan moet je wel de goeie pakken. Ik kwam dus onderweg gelukkig een bekende naam tegen waardoor ik wist dat ik fout zat. Ik ben daar uitgestapt en moest wachten op een taxi. Gelukkig kwam de taxi chauffeur die ik aangesproken had netjes terug. Volgende dag weer gewoon naar stage en 's avonds dan eindelijk die maandkaart geregeld. Daarna weer naar een paar barretjes geweest en dit keer eerder naar de metro gegaan. Volgende dag niks gedaan behalve stage gelopen.. Er komt een vervolg.. maar dit verhaal is nu al lang genoeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 9714

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: