Einde van dit avontuur. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Einde van dit avontuur. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Einde van dit avontuur.

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 April 2011 | Spanje, Bilbao

Erg jammer maar overmorgen alweer naar huis. Ik dacht dat 9 weken heel lang zouden duren maar nee.. eigenlijk veel te kort. Zaterdag lekker nog naar het strand geweest en 's avonds heerlijk gewokt. Ik heb van alles vis soorten geprobeerd zoals: schelpdieren, ongepelde en gepelde garnalen, krab en inktvis. Heel wat maar het viel me nog wel mee qua smaak. natuurlijk hd het meeste op een plaat gelegen waar je een lekker sausje bij krijg. Die nacht zijn we nog naar de bar geweest en om 5 uur weer naar huis. Het was niet de bedoeling om het zo laat te maken. We hebben erg vaak op ons laatste biertje geproost. Zondag lekker lui gedaan en maandag weer naar stage. Dinsdag minder leuk nieuws namelijk dat mijn opdrachten niet afgetekent kunnen worden omdat ze niet weten wat ze tekenen wegens de taal. Gelijk contact opgenomen met school en hopelijk komt het nu via een nieuwe afspraak allemaal goed. 's avonds ben ik met esther gaan zitten zodat er een kort verslagje over wat ik gedaan heb hier in het spaans vertaald kon worden zodat ik toch een handtekening had. Natuurlijk ook nog gezellig een paar borrels gedaan en daarna afscheid genomen. Gistere begon ik op stage met een afsluit activiteit namelijk een paasbakje maken. Vandaag hebben we die afgemaakt zodat vanmiddag mijn traktatie er in kon. Wat heel erg lief en zielig is, is dat een leerling van me gistere de hele nacht heeft gehuild omdat ik vertrek. Haar moeder vertelde dat vandaag op school. De kinderen gaan me missen dat is 1 ding wat zeker is. Maar ik ga hun, de mensen en de stad ook erg missen hoor! Bijna alles is nu klaar morgen nog de laatste dingetjes doen en dan klaar voor vertrek!

  • 18 April 2011 - 16:57

    Ricardo (je Schatje):

    Ben ja ale weer thuis ?
    Laat even wat van je horen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: