Het vervolg zoals beloofd! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Het vervolg zoals beloofd! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Het vervolg zoals beloofd!

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

29 Maart 2011 | Spanje, Bilbao

Na die ene dag tussenpauze kwamen mijn paps en mams op bezoek. In de middag heb ik ze meegenomen naar mijn stage zodat ze konden zien waar ik beland was. Ze hebben de hollandse paraplu voor me meegenomen maar ook nederlandse sleuteldrop. Sommige kinderen vonden het niet lekker en anderen wel. Door de sterke smaak wilden ze wel even wat water drinken na het dropje. Het hele weekend hebben we de toeristen uitgehangen wat toch wel even lekker was. Zaterdag de hele stad doorgelopen en grootse avonturen beleeft. Bij het Guggenheim museam liep namelijk HET team van Celtic rond. Wij zijn even met ze op de foto gegaan. Die avond moesten ze een vriendschappelijke wedstrijd tegen Bilbao spelen. Er was dus veel drukte in de stad maar ook erg veel gezelligheid. 1 man liep in een schotse rok dus ook daar zijn we mee op de foto geweest. Ook hebben we ze even jaloers gemaakt dat wij wel hun favoriete team hebben gezien en dat we er mee op de foto staan. Natuurlijk hebben we deze middag ook nog even geshopt.'S avonds hebben we bij een tentje wat gegeten en voor dat tentje was een bar. Daar zaten de bilbao fans luid keels te zingen. Wij vonden het wel een sfeertje en genoten er daarom ook van. Na een lange dag afgepeigerd naar huis. Volgende dag weer toeristisch gedaan en maandag nog even naar de arena.. Stierenvecht museum. Die avond hebben we lekker thuis gegeten en daarna samen met Esther een borrelte gedaan in de stad. Omdat er nog genoeg drop over was heb ik derest van de zak aan Esther gegeven. Je gaat natuurlijk wel Nederlandse producten missen als je in het buitenland woont. Ook heb ik van mijn oma nog een zak drop, speculaas en mentos gehad. Dus ik heb er ook nog speculaasjes bijgedaan voor Esther. Ze was er erg blij mee maar helaas de bitterballen moet ze nog even missen!

  • 12 April 2011 - 18:28

    Mama:

    Wij hebben heel erg genonten van het bezoek bij je Simone. Fijn om je weer in het eggie te zien. En, inderdaad lekker de toerist uitgehangen in Bilbao. Terasje pakken, etentje en rond lopen. Je stage bezoeken was ook bijzonder. Leuk om het allemaal met eigen ogen gezien te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: