Een week later.... - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Een week later.... - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Een week later....

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

16 Maart 2011 | Spanje, Bilbao

Na een week weer heel wat meegemaakt. Je ontmoet vriendjes ook al wil je DIE niet. Een grote en een kleine kakkerlak gespot op stage. En nu is er ook nog regen. Maar het goede nieuws is dat ik me nog steeds vermaak en dat Muriel dit weekend gezellig langs komt onverwachts. Ook was het vorige week wel super mooi weer dus heb even een halfuurtje in de zon gezeten voor ik naar mijn stage ging. Die 29 graden kan je niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk. Met stage ben ik naar het Guggeheim museum geweest op vrijdag ochtend. We gingen wandelend heen dus we moesten goed opletten. In het museum zelf hebben we alleen de beneden verdieping gedaan. Daarna mochten de kinderen op grote vellen karton een slang tekenen. Na het museum gingen we pauze houden bij een speeltuintje vlak bij. Terwijl de kinderen speelde genoten wij van het zonnetje. Ik genoot ook van het uitzicht hoor, Palbomen en een gebouw in oude stijl dat een universiteit blijkt te zijn. afgelopen maandag heb ik Spaanse les van Bassie en Adriaan laten horen. Jammer genoeg had ik niet het orgineel waardoor het niet goed te verstaan was. Daarna heb ik hoofd schouders knie en teen nog laten horen omdat ik wist dat de kinderen die zo ie zo in het engels konden. Vervolgens nog Tsjoe Tjsoe wa laten horen en dat werd een grote hit. Gisteren kwamen kinderen nog steeds naar me toe : tsjoe tsjoe waa...!
Morgen avond ben ik uitgenodigd door een engels docent om weer met hem op stap te gaan. De vorige keer was ik bij zijn verjaardag omdat hij 2 nederlands kent. Maar nu schijnt het een speciale dag te zijn en is er een festival of zo iets. Esther en marcel komen ook had hij het over dus ik heb er wel zin in. Nu hopen dat ik die plaats kan vinden..... (A)

  • 17 Maart 2011 - 09:55

    Muriel:

    Ik kom naar je toeeee! super vet he!
    word zo gezellig. En je opdrachten natuurlijk.. hmmmz.
    Kuss

  • 28 Maart 2011 - 18:38

    Hennie:

    Hallo Simone,

    Leuk om te lezen dat je, je nog steeds vermaakt en fijn dat je ook ook buiten de stage om leuke contacten opdoet. Je foto van carnaval vind ik erg leuk om te zien. Jullie zien er allemaal mooi uit. Je uitstapje naar het museum is natuurlijk niet alleen voor jou maar ook voor de kinderen een ervaring en je hebt gelijk dat je ook lekker van het zonnetje geniet. Hier begint het ook een beetje lente te worden maar bij jullie daar is natuurlijk al warmer.
    Nog veel plezier en tot horens
    Vriendelijke groet

    Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: