Moest maar weer eens wat schrijven... - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Moest maar weer eens wat schrijven... - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Moest maar weer eens wat schrijven...

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

01 Maart 2011 | Spanje, Bilbao

Nu al bijna een week niks van me laten horen. Tjaa je wordt ook wel een beetje lui hier moet ik toegeven. Alles gaat nog steeds lekker alleen het weer is een beetje jammer. Vrijdag was een super mooie dag met 26 graden maar jammer genoeg de enige. Het regent hier best wel veel, wat opzich nog niet veel uit maakt want heb veel binnen gezeten. Ik ben wel even de stad in gegaan en heb de toerist uit gehangen met mijn fototoestel. Een beetje cultuur opsnuiven kan nooit kwaad natuurlijk. Maar voor derest vind ik dat bankhangen ook wel erg lekker. Hier gaat wel verandering in komen hoor! Ik wil met mijn opdrachten beginnen maar ook meer op stap gaan. Dit weekend wordt dan ook gezellig druk! Vrijdag is het carnaval dus heb een rok gekregen en moet ik mee doen met de traditie. Zaterdag ga ik uit met 2 Nederlandse meiden die hier 30 km vandaan wonen. Ook zij zijn op buitenland stage maar dan wel met zijn 2en. Het zal mij benieuwen want ken deze meiden helemaal niet maar via de mail is het erg gezellig. Bijde partijen hebben er dan ook veel zin in. Zondag komt er vermoedelijk een duitser hier slapen. Mijn huisgenote regelt dat allemaal via een site dat wel erg veilig schijnt te zijn gelukkig. We kennen deze jongen namelijk allebij niet maar hij slaapt hier wel een nacht. Maandag en dinsdag heb ik lekker 2 vrije dagen. Integenstelling tot die week + dag die ik in Nederland heb gemist. Maar ik mag niet zeuren want ik maak weer andere dingen mee.

  • 03 Maart 2011 - 10:04

    Martine.:

    Heeeey Simone =D

    Wat leuk dat je het allemaal naar je zin heb.
    Gelukkig maak je leuke en mooie dingen mee.
    Erg leuk om je verhalen te lezen met wat je allemaal doet.

    xxxxx

  • 05 Maart 2011 - 19:31

    Oma:

    Hoi Simone,
    Leuk on te horen dat het goed met je gaat. Het is toch geweldig dat je iedere dag contact met thuis hebt. Dat zoiets allemaal mogelijk is met de computer, dat is toch niet te geloven. Ik hoorde van je moeder dat je een paar dagen vrij hebt vanwege de carnaval. Leuk dat je dat daar eens mee kan maken. Het lijk mij geweldig. Zo beleef je wel wat zou ik zeggen. Simone, wat is de temperatuur bij jullie. Hier is het alle dagen nog koud. Ik verwacht toch als je thuis komt dat je wel een kleurtje hebt. Dan ga je alvast goed de zomer in en dat ben je ons al op voor. Wij hebben zondag 6 maart een feestje van Hannie Vertelman, ze wordt 50 jaar en dat viert ze in de Schalm in Westwoud en de hele buurt mag heen dus dat kan gezellig worden. Je werk wordt hier goed verzorgd dus daar hoef je niet over in te zitten en dat zal je ook gerust niet doen en gelijk heb je. Hou je goed en veel liefs van opa en oma en een dikke zoen van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: