Kamp of toch stage alleen dan een andere groep? - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Kamp of toch stage alleen dan een andere groep? - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Kamp of toch stage alleen dan een andere groep?

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

18 Februari 2011 | Spanje, Bilbao

Maandag kreeg ik al de keuze of ik met mijn groep voor 2 dagen mee op kamp wilde. Als ik niet mee zou gaan kon ik in een andere groep stage lopen. Ik heb ervoor gekozen om thuis te blijven en ben dus naar een andere groep gegaan met kinderen van 5 jaar oud. Dit heb ik gekozen omdat het op mij overkwam dat dat het beste zou zijn. Omdat het me eerste week was en je bent dan natuurlijk 24 uur bezig. Ik hoop dat ik geen verkeerde beslissing heb genomen. Gelukkig beviel de groep met 5 jarigen prima. Heb veel knuffels en kusjes gehad van de kids. Wat ik ook prettig vond aan deze groep is dat 2 kinderen engels praatte. 1 is in Engeland geboren en de ander praat met haar Oma engels geloof ik. De docente kon alleen niet zo goed engels praten maar toh begreep ik haar vaak wel. Ze vroeg ook vaak vertaling aan deze 2 kinderen wat ik best wel grappig vond. De leerlingen snapte vaak wel wat ik zei als ik gewoon engels tegen ze praatte dus dat viel weer alles mee. Ik had een roos getekent op een papiertje en daarna kwamen er een paar meiden naar me toe waar ik dat ook voor moest tekenen. Van eentje heb ik een tekeningetje terug gehad en die zal ik goed bewaren... Ik moet maar een plakboek gaan maken of zo want heb nu al een hele verzameling.

  • 19 Februari 2011 - 19:31

    Annet:

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Als je weer thuis bent denk ik dat je ook wel een leuk woordje spaans kunt praten. Ik zal je blijven volgen en af en toe een berichtje achter laten. Groeten van ons uit een koud en winderig nederland.
    Annet

  • 20 Februari 2011 - 16:11

    Marleen De Vries:

    Hey Simone,

    Wat top dat het zo goed gaat, ook natuurlijk super leuk dat je zo goed kan opschieten met de kinderen.
    Het weekendje weg had ik persoonlijk ook niet gedaan, nu kun je de stad beter verkennen en ook de leerkrachten beter leren kennen.
    Natuurlijk vind ik het wel een grote eer voor jou dat ze je vragen of je mee wou gaan na zo'n korte tijd.
    Kakkerlakken had ik ook in Roemenie en inderdaad het zijn hele vieze beest(jes/en).Één tip trap ze niet dood want dan neem je de eitjes mee naar huis en heb je ze ook in je eigen kamer :-s niet echt een lekker idee.
    Doordat je bij de kleuters stage loopt ben ik wel benieuwd naar de leer manier.
    Ik loop nu ook stage bij de kleuter en die leren via spelend werken, is dat bij jullie ook zo?

    Veel plezier nog en ik zal je gaan volgen.
    Als je eventueel les ideetjes wil hebben mail me dan maar.

    Groetjes Marleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: