The come back of Frits ( De kakkerlak ) - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu The come back of Frits ( De kakkerlak ) - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

The come back of Frits ( De kakkerlak )

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

17 Februari 2011 | Spanje, Bilbao

Gistere op mijn stage was ik een beetje aan het rondkijken. De kinderen hebben allemaal eigen bekers staan voor als ze dorst hebben. Ineens zag ik in een gele beker wat donkers. Ik keek goed en zag een groot beest. Ik ging naar Paula toe om het te melden zodat dat diertje uit die beker werd gehaald. Het bleek een kakkerlak te zijn. Het schijnt er normaal te zijn dat je kakkerlakken daar soms ziet. De kinderen noemen ze 'vrienden'. Paula liet me zien waar ze vadaan kwamen. Op de gang is een tegel kapot. Daaronder vandaan komen de kakkelakken de school in en dus ook de klas in. Op dat moment was ik erg blij dat we dat niet in Nederland hebben. Gelukkig heb ik ze verder nog niet gezien. Maar waarom the come back of Frits? Omdat onze grote vriend de kakkerlak uit Rimini die naam heeft gekregen.. en nu is hij hier in Spanje weer bij me terug:P.

  • 19 Februari 2011 - 12:12

    Chantal:

    ieeelll!!!!

  • 20 Februari 2011 - 18:51

    Mama:

    The return off Fritsie. Doet me denken aan je vakantie in Italië.
    Alleen nu ben je een stuk wijzer en weet je dat je een ding juist niet moet doen... dood trappen.

    xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: