Mijn eerste indruk van mijn stage. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Mijn eerste indruk van mijn stage. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Mijn eerste indruk van mijn stage.

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

15 Februari 2011 | Spanje, Bilbao

Ik ben nu bezig aan mijn tweede dag stage hier in Bilbao. De tijden zijn hier heel anders vergeleken met Nerderland. Ik moet namelijk pas om half 10 beginnen en kan om 1 uur weer naar huis. Vervolgens begin ik om half 4 weer tot 5 uur. Omdat de metro om de hoek zit en het vanaf huis naar stage maar 10 minuten is kan ik een beetje uitslapen. Tussen de middag lekker thuis eten en aan het eind van de dag nog anderhalf uur werken. Daar kan ik denk ik wel aan wennen. Ik werk met kinderen van 4 jaar oud. Ze leren al engels dus ik kan wel een beetje met ze communiceren. Op mijn stage zijn ook meerdere engels docenten, afkomstig uit Engeland zelf. Hierdoor heb ik ook mensen waarmee ik een babbeltje kan maken. Ik hoop dat dit gaat werken maar vooral ook dat ik mijn opdrachten kan doen. Vandaag hebben we ook een theather voorstelling gehad. In het begin dacht is dat het wel in het spaans zou zijn maar het was in het engels. Zo leren de kinderen beter met engels om te gaan. Voor mij ideaal want nu kon ik ook alles volgen. Ik heb ook al wat meer contact met de kinderen. 1 meisje is helemaal verzot op me dus dat is wel grappig om te zien. Tot zover gaat het dus goed.

  • 16 Februari 2011 - 14:33

    Dianne:

    Heey zus,,
    Ben blij om t elezen dat je het naar je zin hebt daar. wat een heerlijke werktijden heb jij!! ik zou willen dat ik dat soms had hahah....
    Nou meissie geniet van de komende weken en heel veel succes. zal kijken of we een keer kunnen skypen!!!

    dikke kus je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: