Dag 2 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

13 Februari 2011 | Spanje, Bilbao

Vandaag ben ik samen met Claudia de stad in geweest. Ze liet me zien hoe de meeste dingen hier werken. Ik weet nu namelijk welke metro ik moet hebben voor morgen. Toen we de stad ingingen hebben we een grote wandeling gemaakt. We kwamen in winkelstraten en op een leuk binnenhofje. Op dat binnenhofje heb je allemaal barretjes zitten waar heel veel mensen staan. Iedereen stond eigenlijk wel met een glas wijn of bier dus ook wij gingen bij een van die barretjes naar binnen. Het is hier in Bilbao heel normaal dat iedereen in barretjes te vinden is zo midden op de dag. Er waren allemaal hapjes maar vooral met vis. Ik heb er eentje geprobeerd met brie een rood spulletje en ik denk dat er ook paling opzat. Onder het genot van een biertje heb ik ook geproefd wat Claudia at, maar dat was mij al te veel vis. Verder in de stad was een barretje met lekkere champignons. Ook dit heb ik geprobeerd. Zo heb ik een aantal specialiteiten geproefd van dit gebied. Ook liet ze me een drankje proeven, het kwam er eigenlijk op neer dat het een soort wijn met bier was. Tenminste.. dat is wat ik er uit kon halen. Hierna gingen we verder. We zijn in nog en barretje geweest en daarna naar 2 andere stadjes. Een mooi begin van een hopelijk mooie tijd.

  • 14 Februari 2011 - 11:25

    Muriel Otten:

    Hey moones, dus lekker gezopen. Zo mag ik het horen. En visjes zijn lekker, dus niet zeuren! Hier zijn we zoals gewoonlijk lekker geirriteerd door van alles en nog wat. Essay schrijven in het OLC, zo mwb. Zonder jou, word nog zwaar. Verder missen we jou uiteraard en is het erg stil zonder jou. Tot snel lief vriendinnetje! Maak er wat van en doe je best.

    Kus

  • 14 Februari 2011 - 12:14

    Esther Minnebo:

    Heeee wijffie! :)

    Begint inderdaad alweer goed, lekker zuipen! Fijn dat je het nu zo leuk heb, hoop voor je dat het ook leuk blijft en dat je er veel ervaring op doet. Die champignonen daar zijn echt zooooo vies, die heb ik ook wel eens geproefd, misschien wel in hetzelfde barretje! En je heb gelijk hoor, vis is ook vies! ;) haha. Was de reis verder ook goed gegaan?

    Veel plezier wijffie.

    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: