DAg 1 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu DAg 1 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

DAg 1

Door: SimonevanR

Blijf op de hoogte en volg Simone

13 Februari 2011 | Spanje, Bilbao

Gistere ( 12 februari) ben ik vertrokken. Mijn vliegtuig vertrok om 1 uur. Muriel, Michiel, Esther en Simon kwamen mij samen met mijn ouders uitzwaaien. In het begin was het wel makkelijk, tot ik langs de duane moest toen werd het even moeilijk. Al dat afscheid nemen wordt soms wat te veel. Aangekomen in Bilbao werd ik netjes opgehaald om vervolgens naar me huisje te gaan. Daar ontmoete ik mijn huisgenote. Het bevalt me hier tot nu toe wel. Eerst wat gedoe met de laptop maar nu gelukkig toch internet. Even boodschapjes gedaan en s'avonds een filmpje gekeken. Vandaag als het goed is de stad in (Bilbao).

  • 13 Februari 2011 - 18:10

    Hennie:

    Hallo Simone,

    Fijn dat de reis goed is gegaan en dat je werd opgehaald. En ja afscheid is natuurlijk best wel moeilijk. Ik hoop dat Bilbao je bevalt en ik ben benieuwd naar je stage ervaringen morgen. Heel veel succes en tot de volgende keer.

    Vriendelijke groet

    Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 9713

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: