Het is bijna zover! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Simone

17 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Een aantal weken geleden zei ik nog: "Oh, het duurt nog even voordat ik vertrek." Donderdag ga ik naar Schiphol en vrijdag zit ik al in Kaapstad. Spullen liggen voor een deel al klaar om de koffer in te gaan. Morgen dan toch maar gaan pakken? Afgelopen weekend een gezellig 'tot ziens' feestje gegeven en wat ga ik die gezelligheid missen! Gelukkig staan er genoeg leuke dingen op de planning dus het gaat helemaal goed komen!

  • 17 Februari 2014 - 23:06

    Marleen De Vries:

    Hey Simone,

    Ik ga je zeker volgen en ben benieuwd wat voor een avonturen je mee gaat maken.
    Geniet van de mooie tijd en maak herinneringen die je nooit meer zal vergeten.
    Succes met pakken en voor je het weet ben je weer thuis.
    Time flys when you having fun.

  • 21 Februari 2014 - 21:20

    Dianne:

    Heey Zus!!
    Goed aangekomen? Ik hoorde van pa en ma dat je een leuk welkomstpakketje kreeg. ik hoop dat je eerste dag een beetje leuk is geweest.
    Miss you XXXX spreek je snel via Skype xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 9704

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: