Nog maar twee weekjes!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Nog maar twee weekjes!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Nog maar twee weekjes!!

Blijf op de hoogte en volg Simone

25 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Over twee weken en een dag zit ik al weer in het vliegtuig naar huis. Dan is deze mooie reis voorbij en ga ik weer vele lieve mensen zien! Tot die tijd zit ik nog even lekker hier in het mooie Zuid-Afrika. Ik heb weinig meer op de planning, maar ga zeker niet stil zitten. De afgelopen weken heb ik natuurlijk ook nog leuke dingen gedaan maar weet haast niet wat ik moet vertellen. We hebben twee verjaardagen gevierd en zijn bij de ene verjaardag naar World of birds geweest en op de andere verjaardag naar Butterfly world. Erg leuk om een keertje naar toe te gaan! Afgelopen dinsdag zijn we wezen kajakken en afgelopen donderdag zijn we naar Stellenbosch geweest om een krokodillenfarm te bezoeken. En als klap op de vuurpijl mochten we ook nog een babykrokodil vasthouden en bewonderen! Er is hier zoveel bijzonders te doen en dat maakt het zeer de moeite waard om naar Zuid-Afrika te gaan. Mijn stage gaat ook super. Begin het steeds leuker te vinden en ik mag en kan volgende week eindelijk een hele dag les geven! Het heeft even geduurd maar gelukkig is er voor mijn vertrek nog tijd voor. Natuurlijk ben ik ook druk bezig met mijn school opdrachten! Een ding weet ik wel en dat is dat maar beter niet meer naar de Greenmarket en zo kan gaan! Souvenirs genoeg en alles blijft leuk omdat het hier in verhouding niet zo duur is....... Al met al heb ik niet zoveel interessants meer te vertellen eigenlijk. Tot over twee weken!

  • 25 Mei 2014 - 20:29

    Dianne:

    Heey zusje,
    Wat ben ik blij dat je weer bijna thuis komt.
    We missen je hier.
    Ze gaan jou daar ook missen!
    Dat weet ik zeker.
    Ben super trots op je en wat je allemaal hebt gedaan.
    Ga nog even zo door xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1067
Totaal aantal bezoekers 9706

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: