Bungeejumpen, dieren aaien, het kan niet gekker! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu Bungeejumpen, dieren aaien, het kan niet gekker! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Simone Ravenzwaaij - WaarBenJij.nu

Bungeejumpen, dieren aaien, het kan niet gekker!

Blijf op de hoogte en volg Simone

09 April 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn laatste verslag was 20 maart en het is ondertussen alweer 9 april! Ik weet haast niet waar ik moet beginnen want ik heb super veel leuke dingen gedaan. Ik heb mijn agenda er maar even bij gepakt zodat ik de juiste volgorde aan houd. Op 21 maart zijn we met de hele groep naar Holione geweest. Een super gaaf feest waar je lekker mag gooien met kleurenpoeder. Op 22 maart zijn we naar Mzolis geweest. Dat is een braai, midden in een township. Omdat we niet genoeg gebraait hadden, werden we de volgende dag weer uitgenodigd om gezellig te gaan braaien. Daarna mocht ik weer drie dagen naar stage. Ik heb een aantal lessen gegeven waaronder eentje over Nederland. De kinderen vonden het geweldig en bij iedere afbeelding die ik liet zien zeiden ze: "oh, wauw." De kinderen waren erg onder de indruk en de afbeeldingen met sneeuw en ijs waren al helemaal erg geliefd.
Voor mij was de woensdag avond heel speciaal. We gingen met een aantal medewerkers van stage wat eten bij een earth market met meerdere eettentjes. Erg gezellig maar ik was ondertussen ook met iets anders bezig. Mijn lieve vriendje en zijn moeder zouden op woensdag avond landen. Ik was op tijd op het vliegveld en heb haast twee uur gewacht en toen waren ze er gelukkig! Tijd voor een gezellige vakantie met zijn drieën. Auto gehuurd en naar verschillende plaatsen gereden. We begonnen met de Gardenroute. De eerste dag, toen we onderweg waren naar Hermanus zagen we dolfijnen zwemmen! De volgende dag richten riversdal kwamen we paradijskraanvogels tegen. De dag erop reden we naar Knysna en zagen we Dassies in Mosselbay. Vervolgens bleven we twee nachten in het mooie Knysna en ging ik samen met micha de hoogste Bungeejump van de wereld doen! Echt zo gaaf. Ik had toen ik hing alleen het idee dat mijn schoenen afzakte en dat ik zou vallen waardoor ik ook wel weer blij was dat ik veilig boven was gekomen. Na het Bungeejumpen hebben we olifanten geaait en dat was ook erg leuk! Wat een grote vriendelijke reuzen zijn dat zeg. We zijn vervolgens door gereden naar Calitzdorp en hebben onderweg een safari gedaan. De volgende dag werd een soort van tour die niet gepland was. De dag daarop zouden we richting Montagu, maar we besloten om eerste een wild park te doen waarbij Micha en ik een Cheetah hebben geaait. Leuk beest en hij knorde ook nog net als een huiskat. Na Montagu gingen we naar Houtbay dat gelegen is in kaapstad. Ik heb natuurlijk even mijn huis even laten zien. In kaapstad hebben we Robbeneiland bekeken, zijn we naar de greenmarket, de tafelberg, kaap de goede hoop en world of birds geweest! Voordat ik het vergeet... We zijn onderweg nog drie keer een groep bavianen tegen gekomen! Helaas moesten we maandag avond 7 april weer afscheid nemen..... Maar we hebben wel een top vakantie gehad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Een nieuwe reis en dit maal naar Zuid-Afrika.

Actief sinds 11 Feb. 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 9707

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Zuid-Afrika, Kaapstad

12 Februari 2011 - 16 April 2011

Mijn eerste avontuur alleen.

Landen bezocht: